تفریحات کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam

تفریحات کیش

قایق های کف شیشه ای کیش

در آب های اطراف جزیره کیش تور کیش نوروز 97 موجودات گوناگونی زندگی می کنند از ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور کیش با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های تور کیش بهار 97 آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان تور کیش فروردین 97 را برای گردشگران فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.

این قایق ها در مسیر تور لحظه آخری کیش خود به سمت مناطقی می روند که مرجان و ماهی های بیشتری دارند تا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردگران عزیز تور کیش نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و تور کیش اسفند 96 زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند تور کیش زمستان 96 شما گردشگران و مسافران عزیز می تواند جالب باشد. اگر علاقه مند به زیبایی های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را از دست ندهید.

 

 

تور کیش قایق های کف شیشه ای

 

تور کیش قایق های کف شیشه ای

 


شهر باستانی حریره کیش

تور کیش شهر باستانی حریره

حریره یک شهر باستانی است که در شمال جزیره کیش و در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. از این شهر باستانی تنها ویرانه های آن باقی مانده است و طبق گفته میراث فرهنگی این شهر حدود 800 سال قدمت تور کیش اسفند 96 دارد. خرابه ها و گستره پستی تور کیش فروردین 97 و بلندی های این شهر باستانی تور کیش نوروز 97 تقریبا 120 هکتار وسعت دارد و این نمایانگر آن است که این منطقه زمانی یک شهر آباد بوده و جمعیت زیادی داشته است. اما آنچه که امروز گردشگران تور کیش از شهر حریره می بینند حجمی از معماری شهری , تاق ها و تور کیش بهار 97 سقف های سالمی است که از جنس تور لحظه آخری کیش سنگ بودند و از آسیب های جدی در امان مانده اند.

تور کیش شهر باستانی حریره

شهر باستانی حریره کیش در تاریخ یکم شهریور سال 1376 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. بقایایی که در قلب تور کیش زمستان 96 ساحل شمالی جزیره کیش وجود دارد نشان میدهد که این بقایا به دوره اوایل اسلام و دوره ساسانیان بر میگردد. در نتیجه می توان گفت که این شهر تور کیش فروردین 97 تاریخی از سال 367 تا 912 هجری قمری تور کیش نوروز 97 رونق داشته است. تحقیقات به عمل آنده تور کیش اسفند 96 نشان داده است که این منطقه متشکل از 3 مجموعه خانه اعیانی , حمام و قنات های قدیمی , تور لحظه آخری کیش مسجد بوده است. گردشگران تور کیش در این منطقه می توانند آثار تاریخی ایران باستان را ببینند و لذت ببرند.

تور کیش شهر باستانی حریره

 


ساحل درختان نارگیل کیش

تور کیش ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل کیش با 3000 درخت نارگیل در زمینی به وسعت تور لحظه آخری کیش 20 هکتار از زیباترین سواحل جزیره می باشد که در قسمت شرقی آن واقع شده است. این ساحل سرسبز و زیبا در نزدیکی پلاژ آقایان و اسکله بزرگ تفریحی قرار گرفته و با داشتن تعداد زیادی درختان نارگیل زیبا تور کیش زمستان 96, درختان لور و آلاچیق های متنوع تور کیش فروردین 97 و متعدد در طول ساحل زیبایی تور کیش بهار 97 این جزیره را دوچندان کرده است. تور کیش اسفند 96 این ساحل نقره فام جای مناسبی برای قدم زدن است تور لحظه آخری کیش تا گردشگران عزیز تور کیش از تفریح خود در این ساحل منحصر به فرد تور کیش نوروز 97 و  آرامشی که در این منطقه حکمفرماست نهایت لذت را ببرند.

تور کیش ساحل درختان نارگیل

تور کیش ساحل درختان نارگیل

 





:: برچسب‌ها: تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,تفریحات مهیج کیش,قایق های کف شیشه ای کیش,شهر باستانی حریره کیش,ساحل درختان نارگیل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: